Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do wymogów jednego lub niewielkiej liczby rynków. Taka strategia może wiązać się z zagrożeniem rozwojowym. Jeśli bowiem rynki okażą się za mało chłonne lub też po pewnym czasie popyt się nasyci, to przedsiębiorstwo znajdzie się w trudnej sytuacji.

Paneuropejska strategia dyferencjacji

Strategia polegająca na oferowaniu nabywcom we wszystkich lub większości krajów Unii Europejskiej oryginalnych produktów lub prowadzeniu działań marketingowych, zdecydowanie różniących się od konkurencji, jest dla przedsiębiorstw atrakcyjna, ponieważ umożliwia osiąganie korzyści skali w produkcji i w marketingu. Sprzyjają jej procesy
rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do wymogów jednego lub niewielkiej liczby rynków. Taka strategia może wiązać się z zagrożeniem rozwojowym. Jeśli bowiem rynki okażą się za mało chłonne lub też po pewnym czasie popyt się nasyci, to przedsiębiorstwo znajdzie się w trudnej sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Paneuropejska strategia dyferencjacji&lt;/&gt;<br><br>Strategia polegająca na oferowaniu nabywcom we wszystkich lub większości krajów Unii Europejskiej oryginalnych produktów lub prowadzeniu działań marketingowych, zdecydowanie różniących się od konkurencji, jest dla przedsiębiorstw atrakcyjna, ponieważ umożliwia osiąganie korzyści skali w produkcji i w marketingu. Sprzyjają jej procesy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego