Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 32
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Sciences, the Kościuszko Foundation - Nowy Jork.
Prace Wsiołkowskiego są często różną interpretacją tych samych elementów. Czasem wystarczy zmiana barwy, by agresywny i dynamiczny świat przeobraził się w poetycki pełen ukojenia obraz. Stara fotografia krakowskiego Rynku staje się pretekstem do stworzenia cyklu rysunków, na których pomiędzy poszczególnymi elementami architektury i człowiekiem nawiązuje się niezwykły dialog. Obrazy Wsiołkowskiego sprawiają wrażenie oczyszczonych z emocji. Artysta chłodno analizuje świat. Nie boi się ostrych kontur, niczym mag posługuje się tajemniczymi symbolami, na nowo obdziela świat barwami. - Artysta balansuje w swoich pracach na krawędzi umownej czytelności malowanych przez siebie form i znaków. Nigdy jednak nie przekracza granicy, poza
Sciences, the Kościuszko Foundation - Nowy Jork.<br>Prace Wsiołkowskiego są często różną interpretacją tych samych elementów. Czasem wystarczy zmiana barwy, by agresywny i dynamiczny świat przeobraził się w poetycki pełen ukojenia obraz. Stara fotografia krakowskiego Rynku staje się pretekstem do stworzenia cyklu rysunków, na których pomiędzy poszczególnymi elementami architektury i człowiekiem nawiązuje się niezwykły dialog. Obrazy Wsiołkowskiego sprawiają wrażenie oczyszczonych z emocji. Artysta chłodno analizuje świat. Nie boi się ostrych kontur, niczym mag posługuje się tajemniczymi symbolami, na nowo obdziela świat barwami. - Artysta balansuje w swoich pracach na krawędzi umownej czytelności malowanych przez siebie form i znaków. Nigdy jednak nie przekracza granicy, poza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego