Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Odbiorcą jest społeczeństwo i ono decyduje, co przyjmuje, a co odrzuca. Surowcem musi być prawda, bo nie można skutecznie sprzedać kłamstwa.

Czołowi ludzie zajmujący się relacjami publicznymi powinni zrobić w Polsce PR dla swojego zawodu. Profesjonalnie i uczciwie prowadzone działania PR mogą wpływać na naszą jakość życia. Mogą osłabiać złe nawyki polityków i wzmacniać dobre, mogą cywilizować zachowania biznesu i biznesmenów, których nieodpowiedzialna głupota budzi niekiedy zgrozę. Trzeba wznieść się wyżej niż poziom przekazywania dziennikarzom anonimowych kwitów nocą czy dobieranie krawatów politykom, bo idiota pozostanie idiotą, najwyżej w lepszym krawacie. W PR nie ma miejsca dla szamanów. Potrzebna jest wiedza, doświadczenie
Odbiorcą jest społeczeństwo i ono decyduje, co przyjmuje, a co odrzuca. Surowcem musi być prawda, bo nie można skutecznie sprzedać kłamstwa.<br><br>Czołowi ludzie zajmujący się relacjami publicznymi powinni zrobić w Polsce PR dla swojego zawodu. Profesjonalnie i uczciwie prowadzone działania PR mogą wpływać na naszą jakość życia. Mogą osłabiać złe nawyki polityków i wzmacniać dobre, mogą cywilizować zachowania biznesu i biznesmenów, których nieodpowiedzialna głupota budzi niekiedy zgrozę. Trzeba wznieść się wyżej niż poziom przekazywania dziennikarzom anonimowych kwitów nocą czy dobieranie krawatów politykom, bo idiota pozostanie idiotą, najwyżej w lepszym krawacie. W PR nie ma miejsca dla szamanów. Potrzebna jest wiedza, doświadczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego