Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
regułach reklamy modyfikowane są przez specyficzną, wyłączną dla tej formy komunikacji, dynamikę przebiegu. Proces nadawania, przesyłania i odbierania wiadomości nie ma charakteru ciągłego. Poszczególne akty komunikacyjne oddzielone są pauzami, które w stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe. Proces utrudniony jest także przez brak wystarczająco silnego nawyku odbiorcy do poszukiwania wiadomości pochodzącej z określonego źródła oraz emitowanej w określonym czasie, jak ma to miejsce w przypadku większości form masowego przekazu.
Koncepcja Krugmana zakłada konieczność istnienia minimum trzech efektywnych kontaktów odbiorcy z wiadomością reklamową, aby można było mówić o jej odbiorze w sposób relatywnie porównywalny pod względem efektywności
regułach reklamy modyfikowane są przez specyficzną, wyłączną dla tej formy komunikacji, dynamikę przebiegu. Proces nadawania, przesyłania i odbierania wiadomości nie ma charakteru ciągłego. Poszczególne akty komunikacyjne oddzielone są pauzami, które w stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe. Proces utrudniony jest także przez brak wystarczająco silnego nawyku odbiorcy do poszukiwania wiadomości pochodzącej z określonego źródła oraz emitowanej w określonym czasie, jak ma to miejsce w przypadku większości form masowego przekazu. <br>Koncepcja Krugmana zakłada konieczność istnienia minimum trzech efektywnych kontaktów odbiorcy z wiadomością reklamową, aby można było mówić o jej odbiorze w sposób relatywnie porównywalny pod względem efektywności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego