Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
m.in. poprawia trawienie, oczyszcza organizm i świetnie chłodzi podczas upałów. Według instytutu GfK Polonia z tych zdrowotnych właściwości wody najbardziej zdają sobie sprawę mieszkańcy miast, którzy w dodatku zarabiają grubo powyżej średniej krajowej. Właśnie oni najczęściej piją mineralną. Paradoksalnie jednak, zamiast sięgać po butelki zagranicznych marek, wolą swojsko brzmiące nazwy i pewność, że napój pochodzi z polskich gór - wynika z raportu przeprowadzonego przez Kinoulty Research, firmę badającą rynek konsumencki. To wyjaśnia, dlaczego na naszym rynku uznania nie zdobyły wody o wyszukanych i arystokratycznych nazwach.

Ale nazwa i reklama to jeszcze nie wszystko. Każda licząca się rozlewnia w ofercie ma więc
m.in. poprawia trawienie, oczyszcza organizm i świetnie chłodzi podczas upałów. Według instytutu GfK Polonia z tych zdrowotnych właściwości wody najbardziej zdają sobie sprawę mieszkańcy miast, którzy w dodatku zarabiają grubo powyżej średniej krajowej. Właśnie oni najczęściej piją mineralną. Paradoksalnie jednak, zamiast sięgać po butelki zagranicznych marek, wolą swojsko brzmiące nazwy i pewność, że napój pochodzi z polskich gór - wynika z raportu przeprowadzonego przez Kinoulty Research, firmę badającą rynek konsumencki. To wyjaśnia, dlaczego na naszym rynku uznania nie zdobyły wody o wyszukanych i arystokratycznych nazwach. <br><br>Ale nazwa i reklama to jeszcze nie wszystko. Każda licząca się rozlewnia w ofercie ma więc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego