Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
rozwiniętym komponencie emocjonalnym i nieokreślonym komponencie behawioralnym. Osiągnięcie zgodności między obrazem produktu, marką kodowanej w wiadomości, a wytworzonymi w czasie kampanii reklamowej oczekiwaniami odbiorcy oznacza realizację jej celów strategicznych. W przypadku kampanii reklamowej dotyczącej obiektu, którego konkurencyjne odpowiedniki mają ustabilizowaną markę, postawa początkowa odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowych może być negatywna.
Oceny odnoszące się do desygnatu komunikatu reklamowego są wynikiem oddziaływania zarówno czynników poznawczych, jak i emocjonalnych. Jednak do pełnego udziału czynników poznawczych niezbędne jest przetwarzanie komunikatu co najmniej na poziomie cech semantycznych informacji.
W przypadku wprowadzenia do komunikatu treści o silnym ładunku afektywnym oraz łatwych w odbiorze, ich obecność może
rozwiniętym komponencie emocjonalnym i nieokreślonym komponencie behawioralnym. Osiągnięcie zgodności między obrazem produktu, marką kodowanej w wiadomości, a wytworzonymi w czasie kampanii reklamowej oczekiwaniami odbiorcy oznacza realizację jej celów strategicznych. W przypadku kampanii reklamowej dotyczącej obiektu, którego konkurencyjne odpowiedniki mają ustabilizowaną markę, postawa początkowa odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowych może być negatywna. <br>Oceny odnoszące się do desygnatu komunikatu reklamowego są wynikiem oddziaływania zarówno czynników poznawczych, jak i emocjonalnych. Jednak do pełnego udziału czynników poznawczych niezbędne jest przetwarzanie komunikatu co najmniej na poziomie cech semantycznych informacji. <br>W przypadku wprowadzenia do komunikatu treści o silnym ładunku afektywnym oraz łatwych w odbiorze, ich obecność może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego