Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.18 (41)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tak zachować, ma obowiązek być uprzejma i życzliwa dla klienta. Jeśli jest inaczej, możesz to zgłosić u kierownika (naczelnika) placówki lub w rejonowym urzędzie poczty.
* Ukochana wysłała ci na walentynki laurkę w liście. Po kolejnym tygodniu oczekiwania na zaginiony list poszedłeś na pocztę zrobić awanturę? Lepiej oszczędź sobie czasu i nerwów. Przesyłki nierejestrowane, czyli takie, na które nadawca nie ma pokwitowania, nie podlegają reklamacji.
* Inaczej jest w przypadku paczek czy listów, na które masz dowód nadania. Jeśli taka przesyłka nie doszła, dostarczono ją zbyt późno lub została uszkodzona, możesz ją zareklamować i to w dowolnym urzędzie pocztowym. Musisz mieć tylko przy
tak zachować, ma obowiązek być uprzejma i życzliwa dla klienta. Jeśli jest inaczej, możesz to zgłosić u kierownika (naczelnika) placówki lub w rejonowym urzędzie poczty.<br>* Ukochana wysłała ci na walentynki laurkę w liście. Po kolejnym tygodniu oczekiwania na zaginiony list poszedłeś na pocztę zrobić awanturę? Lepiej oszczędź sobie czasu i nerwów. Przesyłki nierejestrowane, czyli takie, na które nadawca nie ma pokwitowania, nie podlegają reklamacji.<br>* Inaczej jest w przypadku paczek czy listów, na które masz dowód nadania. Jeśli taka przesyłka nie doszła, dostarczono ją zbyt późno lub została uszkodzona, możesz ją zareklamować i to w dowolnym urzędzie pocztowym. Musisz mieć tylko przy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego