Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
to klientów, zamieszanie wykorzystała konkurencja i marka zaczęła popadać w rynkowy niebyt.
- Każda moda przemija, więc i moda na Frugo musiała się kiedyś skończyć. Pokolenie, które uznało tę markę za swoją, dorosło - komentuje dr Paweł Wójcik, specjalista w dziedzinie psychologii marketingu z firmy IQS and Quant Group. Według dr. Wójcika, nie bez znaczenia jest i to, że Frugo wystrzelało całą emocjonalną amunicję. Życie marki mogła podtrzymywać intensywna reklama, ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA.
Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli
to klientów, zamieszanie wykorzystała konkurencja i marka zaczęła popadać w rynkowy niebyt. <br>- Każda moda przemija, więc i moda na Frugo musiała się kiedyś skończyć. Pokolenie, które uznało tę markę za swoją, dorosło - komentuje dr Paweł Wójcik, specjalista w dziedzinie psychologii marketingu z firmy IQS and Quant Group. Według dr. Wójcika, nie bez znaczenia jest i to, że Frugo wystrzelało całą emocjonalną amunicję. Życie marki mogła podtrzymywać intensywna reklama, ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA. <br>Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego