Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Wydawcy, a szczególnie nadawcy telewizyjni, doskonale wiedzą, że konsumenci ich produktów (widzowie, słuchacze, czytelnicy) mają też i inne potrzeby: chcą rozrywki, emocji i zabawy. Dlatego w telewizji informacje zajmują znikomą część czasu antenowego (choć dla bardziej nimi zainteresowanego widza są takie kanały, jak TVN 24, CNN czy BBC World). Z niemałym powodzeniem funkcjonuje na rynku kilkaset czasopism, których zawartość raczej nie nadawałaby się do gazet w tradycyjnym, potocznym rozumieniu: w kolejnych numerach zamieszcza się kolejne zdjęcia modelek i kolejne przepisy kulinarne czy kolejne porady (z cyklu "jak schudnąć, jedząc bez umiaru") według branżowej formuły "udcz", czyli uroda, dieta, cellulitis, zmarszczki. Przecież
Wydawcy, a szczególnie nadawcy telewizyjni, doskonale wiedzą, że konsumenci ich produktów (widzowie, słuchacze, czytelnicy) mają też i inne potrzeby: chcą rozrywki, emocji i zabawy. Dlatego w telewizji informacje zajmują znikomą część czasu antenowego (choć dla bardziej nimi zainteresowanego widza są takie kanały, jak TVN 24, CNN czy BBC World). Z niemałym powodzeniem funkcjonuje na rynku kilkaset czasopism, których zawartość raczej nie nadawałaby się do gazet w tradycyjnym, potocznym rozumieniu: w kolejnych numerach zamieszcza się kolejne zdjęcia modelek i kolejne przepisy kulinarne czy kolejne porady (z cyklu "jak schudnąć, jedząc bez umiaru") według branżowej formuły "udcz", czyli uroda, dieta, cellulitis, zmarszczki. Przecież
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego