Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
detaliczne.
Tę pierwszą prawidłowość obrazuje tabl. 55.
Z danych tabl. 55 wynika wyraźnie, że w krajach silniej rozwiniętych (Szwecja, Francja, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania, Dania) liczba sklepów przypadających na 1000 mieszkańców jest zdecydowanie niższa niż w państwach Unii Europejskiej o niższym poziomie rozwoju gospodarczego (Portugalia, Grecja, Hiszpania).
Tendencja koncentracji jest nieodwracalna we wszystkich krajach. Jest ona szczególnie widoczna w branży spożywczej i bardziej charakterystyczna dla krajów północnoeuropejskich niż dla krajów basenu Morza Śródziemnego. Dowodem na tę tezę może być fakt, że 20 największych grup handlowych w krajach Unii Europejskiej ma swoje siedziby w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Działają one głównie
detaliczne.<br>Tę pierwszą prawidłowość obrazuje tabl. 55.<br>Z danych tabl. 55 wynika wyraźnie, że w krajach silniej rozwiniętych (Szwecja, Francja, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania, Dania) liczba sklepów przypadających na 1000 mieszkańców jest zdecydowanie niższa niż w państwach Unii Europejskiej o niższym poziomie rozwoju gospodarczego (Portugalia, Grecja, Hiszpania).<br>Tendencja koncentracji jest nieodwracalna we wszystkich krajach. Jest ona szczególnie widoczna w branży spożywczej i bardziej charakterystyczna dla krajów północnoeuropejskich niż dla krajów basenu Morza Śródziemnego. Dowodem na tę tezę może być fakt, że 20 największych grup handlowych w krajach Unii Europejskiej ma swoje siedziby w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. Działają one głównie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego