Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
etykieta emocjonalna, a także użycie oceniających przymiotników, rzadko są wiarygodne. Jeśli obraz produktu odnosi się do radości po długotrwałym oczekiwaniu i trwałości satysfakcji z posiadania - jego skuteczność zależeć będzie od konkretnych elementów zdarzenia ukazujących uciążliwość oczekiwania oraz ulgę i silne doznania związane z osiągnięciem celu. Analogicznie - trwałość satysfakcji oznacza jej niepodatność na zmiany w ściśle określonych dla danego produktu warunkach.
Konsekwencje związane z procesami wymiany. Odnoszą się one do bilansu zysków i strat oraz sukcesów i porażek w ich ekonomicznym oraz społecznym sensie. Tworz wymiary związane z parametrami finansowymi lub następstwami odnoszonymi przez odbiorcę w stosunku do indywidualnych kryteriów. Obraz samochodu
etykieta emocjonalna, a także użycie oceniających przymiotników, rzadko są wiarygodne. Jeśli obraz produktu odnosi się do radości po długotrwałym oczekiwaniu i trwałości satysfakcji z posiadania - jego skuteczność zależeć będzie od konkretnych elementów zdarzenia ukazujących uciążliwość oczekiwania oraz ulgę i silne doznania związane z osiągnięciem celu. Analogicznie - trwałość satysfakcji oznacza jej niepodatność na zmiany w ściśle określonych dla danego produktu warunkach. <br>Konsekwencje związane z procesami wymiany. Odnoszą się one do bilansu zysków i strat oraz sukcesów i porażek w ich ekonomicznym oraz społecznym sensie. Tworz wymiary związane z parametrami finansowymi lub następstwami odnoszonymi przez odbiorcę w stosunku do indywidualnych kryteriów. Obraz samochodu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego