Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
te reklamy
Porównanie teraz...
Przepraszam, słucham?
Dla pani to porównanie, myślę, będzie dosyć proste do, do, do dokonania, na jakim w tej chwili my jesteśmy etapie, my Polacy, jak pani to ocenia?
Na bardzo, bardzo wczesnym.

To znaczy, że reklama naprawdę dopiero jest tutaj dziesięć lat i dlatego bardzo wiele nieporozumień jest na ten temat, bo nawet, jeżeli mogę powiedzieć, wiele ludzi, którzy się zajmują reklamą i są w marketingu, do końca nie bardzo rozumieją konceptu# marketingu, bo dziesięć lat to jest jeszcze bardzo wcześnie, oczywiście jest bardzo wiele osób w tym kraju, którzy działają na najwyższych szczeblach i którzy doskonale
te reklamy &lt;gap&gt; &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Porównanie teraz&lt;/&gt;...<br>&lt;who3&gt;Przepraszam, słucham?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Dla pani to porównanie, myślę, będzie dosyć proste do, do, do dokonania, na jakim w tej chwili my jesteśmy etapie, my Polacy, jak pani to ocenia?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Na bardzo, bardzo wczesnym.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="mhm"&gt;&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt;To znaczy, że reklama naprawdę dopiero jest tutaj dziesięć lat i dlatego bardzo wiele nieporozumień jest na ten temat, bo nawet, jeżeli mogę powiedzieć, wiele ludzi, którzy się zajmują reklamą i są w marketingu, do końca nie bardzo rozumieją konceptu# marketingu, bo dziesięć lat to jest jeszcze bardzo wcześnie, oczywiście jest bardzo wiele osób w tym kraju, którzy działają na najwyższych szczeblach i którzy doskonale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego