Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomość, jeśli dociera z opóźnieniem, jest już tylko wiadomością szczątkową. Gdy nie ma innego wyjścia - lepiej uprościć założenia, dotrzeć z komunikatem we właściwym czasie. Spóźnienia rozbijają też spójność współpracy między poszczególnymi działami agencji reklamowej. Praca na wczoraj? Nigdy nie pracujemy na wczoraj...
Ukryta koncepcja osobowości klienta polega na świadomym lub nieświadomym przypisywaniu adresatowi reklamy własnych preferencji. Skuteczny przekaz to przekaz oglądany z perspektywy odbiorcy. Przy odpowiednim doświadczeniu możliwe jest budowanie skutecznych strategii opartych na silnej syntezie argumentacji i dużym natężeniu emocji, na podstawie jedynie własnego przekonania. Jednak reklamy tworzonej zgodnie z dokładnym pozycjonowaniem produktu i rozwiniętą argumentacją nie da się wykonać
wiadomość, jeśli dociera z opóźnieniem, jest już tylko wiadomością szczątkową. Gdy nie ma innego wyjścia - lepiej uprościć założenia, dotrzeć z komunikatem we właściwym czasie. Spóźnienia rozbijają też spójność współpracy między poszczególnymi działami agencji reklamowej. Praca na wczoraj? Nigdy nie pracujemy na wczoraj... <br>Ukryta koncepcja osobowości klienta polega na świadomym lub nieświadomym przypisywaniu adresatowi reklamy własnych preferencji. Skuteczny przekaz to przekaz oglądany z perspektywy odbiorcy. Przy odpowiednim doświadczeniu możliwe jest budowanie skutecznych strategii opartych na silnej syntezie argumentacji i dużym natężeniu emocji, na podstawie jedynie własnego przekonania. Jednak reklamy tworzonej zgodnie z dokładnym pozycjonowaniem produktu i rozwiniętą argumentacją nie da się wykonać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego