Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Karan
Nr: 9-10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
sobie w sytuacjach konfliktowych.
Co robić?
Chcąc uniknąć starych błędów trzeba pamiętać, że w każdym programie musi znaleźć się miejsce na podstawowe informacje na temat uzależnienia (mechanizmy popadania w nałóg) oraz fakty (a nie mity) dotyczących poszczególnych narkotyków.
Podsumowaniem tej części zajęć byłby komunikat mówiący o tym, że nie ma "nieszkodliwych narkotyków", że nawet małe ich ilości, czy sporadyczne próby zażywania mogą mieć konsekwencje dla zdrowia nastolatka. Wiadomo, że coraz częściej z narkotykami stykają się uczniowie szkół podstawowych, nie tylko średnich. Dobry program powinien więc być dostosowany do poziomu uczniów, ich możliwości i wiek.
W dalszej części spotkań powinny być poruszane
sobie w sytuacjach konfliktowych. <br>Co robić?<br>Chcąc uniknąć starych błędów trzeba pamiętać, że w każdym programie musi znaleźć się miejsce na podstawowe informacje na temat uzależnienia (mechanizmy popadania w nałóg) oraz fakty (a nie mity) dotyczących poszczególnych narkotyków. <br>Podsumowaniem tej części zajęć byłby komunikat mówiący o tym, że nie ma "nieszkodliwych narkotyków", że nawet małe ich ilości, czy sporadyczne próby zażywania mogą mieć konsekwencje dla zdrowia nastolatka. Wiadomo, że coraz częściej z narkotykami stykają się uczniowie szkół podstawowych, nie tylko średnich. Dobry program powinien więc być dostosowany do poziomu uczniów, ich możliwości i wiek.<br>W dalszej części spotkań powinny być poruszane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego