Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 3.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
kwoty. To jest koszt średnio 200 mln zł. W związku z tym chyba nikt nie przypuszcza, że zyski będą nazajutrz. To są inwestycje długoterminowe. I taka inwestycja będzie się zwracała po latach, po pięciu, a czasem ośmiu. Wszystko jest uzależnione od sytuacji makroekonomicznej. Artur Januszewski, dyrektor hipermarketu Tesco: Nie jesteśmy nieuczciwi. To legendy rozpowszechniane także przez prasę. Stosuje Pan ceny dumpingowe? A. Januszewski: Rozumiem, że chodzi o ceny poniżej kosztów zakupu? Nie stosujemy takich cen. Większość Państwa powie, że owszem, bo przecież widzimy ceny, które są zdecydowanie niższe niż w osiedlowych sklepach. Tak, ale każda promocja w hipermarkecie jest uzgodniona z
kwoty. To jest koszt średnio 200 mln zł. W związku z tym chyba nikt nie przypuszcza, że zyski będą nazajutrz. To są inwestycje długoterminowe. I taka inwestycja będzie się zwracała po latach, po pięciu, a czasem ośmiu. Wszystko jest uzależnione od sytuacji makroekonomicznej. Artur Januszewski, dyrektor hipermarketu Tesco: Nie jesteśmy nieuczciwi. To legendy rozpowszechniane także przez prasę. Stosuje Pan ceny dumpingowe? A. Januszewski: Rozumiem, że chodzi o ceny poniżej kosztów zakupu? Nie stosujemy takich cen. Większość Państwa powie, że owszem, bo przecież widzimy ceny, które są zdecydowanie niższe niż w osiedlowych sklepach. Tak, ale każda promocja w hipermarkecie jest uzgodniona z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego