Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
Schiller, 1969: 52].
Ogłoszeniodawcy, choć w gruncie rzeczy mało zainteresowani treściami, jakie niosą finansowane przez nich środki masowe, nie są oczywiście skłonni popierać tych, które kwestionują zasady wolnorynkowego porządku, podejmują problematykę społeczną, stosunków pracy, wewnętrznych układów w ramach korporacji przemysłowych itp. Ogłoszeniodawcy, oprócz mniej lub bardziej subtelnych nacisków, dysponują bronią niezawodną - wycofaniem swych reklam, co w warunkach dużej konkurencji oznacza bankructwo danego medium.
Nie można również pominąć ideologicznego oddziaływania reklamy - na co dzień propaguje ona nie tylko konkretne towary i usługi, ale również podstawowe zasady ideologii wolnorynkowej: konsumeryzm, hedonizm, indywidualizm.

8.1.2. OGÓLNY SCHEMAT REGULACJI DZIAŁANIA MEDIÓW KOMUNIKOWANIA
Środki komunikowania
Schiller, 1969: 52]. <br>Ogłoszeniodawcy, choć w gruncie rzeczy mało zainteresowani treściami, jakie niosą finansowane przez nich środki masowe, nie są oczywiście skłonni popierać tych, które kwestionują zasady wolnorynkowego porządku, podejmują problematykę społeczną, stosunków pracy, wewnętrznych układów w ramach korporacji przemysłowych itp. Ogłoszeniodawcy, oprócz mniej lub bardziej subtelnych nacisków, dysponują bronią niezawodną - wycofaniem swych reklam, co w warunkach dużej konkurencji oznacza bankructwo danego medium. <br>Nie można również pominąć ideologicznego oddziaływania reklamy - na co dzień propaguje ona nie tylko konkretne towary i usługi, ale również podstawowe zasady ideologii wolnorynkowej: konsumeryzm, hedonizm, indywidualizm.<br><br>&lt;tit&gt;8.1.2. OGÓLNY SCHEMAT REGULACJI DZIAŁANIA MEDIÓW KOMUNIKOWANIA&lt;/&gt; <br>Środki komunikowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego