Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
doświadczeń, cech innych, porównywalnych obiektów lub własnych oczekiwań co do tych cech. Przebieg przykładowej sekwencji filmowej modyfikowany byłby tym razem w kierunku reklamy porównawczej, wykonania serii sytuacji tworzących określone kryterium (np. niezawodności) dla wybranych cech, określających schemat niezawodności produktów lub sytuacji, w jakich tworzony jest dylemat niespełnionego oczekiwania, który w niezawodny sposób rozwiązywany jest przez produkt.
Wartość odnosząca się do standardu stanu idealnego. Oznacza określenie wartości obiektu lub związanych z nim sytuacji przez jego tożsamość lub niewielką rozbieżność z cechami idealnego standardu danego obiektu, będącego wynikiem uprzednich doświadczeń oraz oczekiwań. Wykorzystanie tej formy procesu wartościowania cech produktu oznacza dokładne określenie idealnych
doświadczeń, cech innych, porównywalnych obiektów lub własnych oczekiwań co do tych cech. Przebieg przykładowej sekwencji filmowej modyfikowany byłby tym razem w kierunku reklamy porównawczej, wykonania serii sytuacji tworzących określone kryterium (np. niezawodności) dla wybranych cech, określających schemat niezawodności produktów lub sytuacji, w jakich tworzony jest dylemat niespełnionego oczekiwania, który w niezawodny sposób rozwiązywany jest przez produkt. <br>Wartość odnosząca się do standardu stanu idealnego. Oznacza określenie wartości obiektu lub związanych z nim sytuacji przez jego tożsamość lub niewielką rozbieżność z cechami idealnego standardu danego obiektu, będącego wynikiem uprzednich doświadczeń oraz oczekiwań. Wykorzystanie tej formy procesu wartościowania cech produktu oznacza dokładne określenie idealnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego