Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
reklama "podwójnie chmielonego" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to przejaw dyskryminacji sporej części polskiego społeczeństwa? Przecież akcja "Małolat" (legitymowanie osób poniżej osiemnastego roku życia) uznana została przez Naczelny Sąd Administracyjny za niezgodną z prawem, choć wydawała się prostą receptą na problemy młodzieży nadużywającej alkoholu bądź naruszającej przepisy. Również sprzeczny z konstytucją był pomysł (któremu na szczęście przeciwstawiła się ostatnio większość posłów) ograniczenia w naszym kraju swobody zgromadzeń i manifestacji. Propozycja przewidywała konieczność uzyskania zezwolenia gminy na zorganizowanie demonstracji. Wniosek należałoby złożyć dwa
reklama "podwójnie <orig>chmielonego</>" piwa "10,5". Dlaczego taki przekaz uznano za szkodliwy? Dlaczego nie pozwala się na promowanie wyrobów tytoniowych w radiu i telewizji? Czy nie jest to przejaw dyskryminacji sporej części polskiego społeczeństwa? Przecież akcja "Małolat" (legitymowanie osób poniżej osiemnastego roku życia) uznana została przez Naczelny Sąd Administracyjny za niezgodną z prawem, choć wydawała się prostą receptą na problemy młodzieży nadużywającej alkoholu bądź naruszającej przepisy. Również sprzeczny z konstytucją był pomysł (któremu na szczęście przeciwstawiła się ostatnio większość posłów) ograniczenia w naszym kraju swobody zgromadzeń i manifestacji. Propozycja przewidywała konieczność uzyskania zezwolenia gminy na zorganizowanie demonstracji. Wniosek należałoby złożyć dwa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego