Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
stanął więc ogrom zadań wymagających przekształcenia niewielkich, częściowo przestarzałych obiektów w ogromny nowoczesny kombinat przemysłowy. Wymagało to oczywiście ogromnych inwestycji. Modernizacji musiały też ulec pobliskie zakłady dostarczające półfabrykaty.
Jak gdyby preludium do późniejszych zadań stanowiła przyjęcie z warszawskiej Fabryki Samochodów Osobowych i opanowanie produkcji samochodów Syrena. Była to trudna ale niezwykle potrzebna szkoła. Etap ten przebyty został jednak nadspodziewanie dobrze. Zaledwie po 18-miesięcznych przygotowaniach uruchomiono w roku 1972 w Bielsku Białej seryjną produkcję Syren, skracając o całe 12 miesięcy przewidziany pierwotnymi planami termin przejęcia produkcji tego samochodu z FSO.
Szczególnie trudne było dla załogi FSM opanowanie wytwarzania nadwozi samochodowych. Tradycji
stanął więc ogrom zadań wymagających przekształcenia niewielkich, częściowo przestarzałych obiektów w ogromny nowoczesny kombinat przemysłowy. Wymagało to oczywiście ogromnych inwestycji. Modernizacji musiały też ulec pobliskie zakłady dostarczające półfabrykaty. <br>Jak gdyby preludium do późniejszych zadań stanowiła przyjęcie z warszawskiej Fabryki Samochodów Osobowych i opanowanie produkcji samochodów Syrena. Była to trudna ale niezwykle potrzebna szkoła. Etap ten przebyty został jednak nadspodziewanie dobrze. Zaledwie po 18-miesięcznych przygotowaniach uruchomiono w roku 1972 w Bielsku Białej seryjną produkcję Syren, skracając o całe 12 miesięcy przewidziany pierwotnymi planami termin przejęcia produkcji tego samochodu z FSO. <br>Szczególnie trudne było dla załogi FSM opanowanie wytwarzania nadwozi samochodowych. Tradycji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego