Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 11.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
akcent, melodykę i intonację, dzięki temu, gdy zacznie już poważną naukę, te cechy języka nie będą sprawiać mu trudności. Większość pedagogów uważa, że najlepiej jest zacząć uczyć dziecko języka obcego w wieku 4-8 lat. W tym czasie mózg jest najbardziej plastyczny, dziecko ma świetną pamięć i wyostrzony słuch, jest niezwykle aktywne. Nauka musi się jednak odbywać w formie zabawy. Lepiej nie wyobrażać sobie, że po kilku miesiącach dziecko zacznie płynnie mówić w obcym języku, bo nie o to chodzi. Ważne jest rozwijanie świadomości malca, poznawanie obcych kultur i zwyczajów oraz osłuchiwanie się z językiem. Za nauką nieco starszych dzieci (od
akcent, melodykę i intonację, dzięki temu, gdy zacznie już poważną naukę, te cechy języka nie będą sprawiać mu trudności. Większość pedagogów uważa, że najlepiej jest zacząć uczyć dziecko języka obcego w wieku 4-8 lat. W tym czasie mózg jest najbardziej plastyczny, dziecko ma świetną pamięć i wyostrzony słuch, jest niezwykle aktywne. Nauka musi się jednak odbywać w formie zabawy. Lepiej nie wyobrażać sobie, że po kilku miesiącach dziecko zacznie płynnie mówić w obcym języku, bo nie o to chodzi. Ważne jest rozwijanie świadomości malca, poznawanie obcych kultur i zwyczajów oraz osłuchiwanie się z językiem. Za nauką nieco starszych dzieci (od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego