Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
wypełnia formularz - umowę sprzedaży określonego produktu (ewentualnie wniosek kredytowy), a następnie przesyła go na adres klienta, który po podpisaniu odsyła go do banku. Forma ta jest dość korzystna dla klienta, gdyż w ostateczności może się rozmyślić i zrezygnować z zakupu. Natomiast główna zaleta tej formy sprzedaży przez banki polega na niskich kosztach i dużej skuteczności.
Sprzedaż produktów banku może odbywać się także za pośrednictwem poczty. Polega to na rozesłaniu do klientów (lub potencjalnych klientów) informatorów o ofercie banku wraz z wnioskami o ich zakup. Mogą to być wnioski o otwarcie rachunku bankowego, zlecenia dokonania określonych czynności bankowych, wnioski kredytowe itp. Klienci
wypełnia formularz - umowę sprzedaży określonego produktu (ewentualnie wniosek kredytowy), a następnie przesyła go na adres klienta, który po podpisaniu odsyła go do banku. Forma ta jest dość korzystna dla klienta, gdyż w ostateczności może się rozmyślić i zrezygnować z zakupu. Natomiast główna zaleta tej formy sprzedaży przez banki polega na niskich kosztach i dużej skuteczności.<br>Sprzedaż produktów banku może odbywać się także za pośrednictwem poczty. Polega to na rozesłaniu do klientów (lub potencjalnych klientów) informatorów o ofercie banku wraz z wnioskami o ich zakup. Mogą to być wnioski o otwarcie rachunku bankowego, zlecenia dokonania określonych czynności bankowych, wnioski kredytowe itp. Klienci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego