Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
drodze budowy takiego systemu, a tym bardziej jego powszechnej akceptacji i stosowania. Pewną szansę stwarza ruch normalizacyjny, lecz jego dotychczasowe osiągnięcia nie są w pełni zadawalające. Proponowany tam system pojęć nie opiera się w dostateczny sposób na naukowych podstawach i uniwersalnych przesłankach, natomiast łatwo można dostrzec branżowy utylitaryzm.
Słabości międzynarodowych norm ISO dotyczących zarządzania jakością, wynikają z niedostatków teorii zarządzania jakością.
Problem terminologicznej analizy porównawczej w obszarze zarządzania jakością jest na tyle obszerny i interesujący, że może stanowić samodzielny obiekt prac naukowo- badawczych. W tym miejscu wypada jednak odnieść się do niektórych wybranych ustaleń stosowanych w praktyce, w kontekście proponowanego w
drodze budowy takiego systemu, a tym bardziej jego powszechnej akceptacji i stosowania. Pewną szansę stwarza ruch normalizacyjny, lecz jego dotychczasowe osiągnięcia nie są w pełni zadawalające. Proponowany tam system pojęć nie opiera się w dostateczny sposób na naukowych podstawach i uniwersalnych przesłankach, natomiast łatwo można dostrzec branżowy utylitaryzm.<br>Słabości międzynarodowych norm ISO dotyczących zarządzania jakością, wynikają z niedostatków teorii zarządzania jakością.<br>Problem terminologicznej analizy porównawczej w obszarze zarządzania jakością jest na tyle obszerny i interesujący, że może stanowić samodzielny obiekt prac naukowo- badawczych. W tym miejscu wypada jednak odnieść się do niektórych wybranych ustaleń stosowanych w praktyce, w kontekście proponowanego w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego