Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
8. Polityka lokalizacji
Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie terytorialnego zakresu działania banku, wybór konkretnego miejsca jego lokalizacji i ustalenie nakładów niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności.
Możemy tu mieć do czynienia z dwoma przypadkami:
rozszerzeniem działalności już funkcjonującego banku poprzez otwarcie nowego oddziału,
utworzeniem nowego banku.
W efekcie tych działań spotkać się można z dwoma przeciwstawnymi zjawiskami w kanałach dystrybucji usług bankowych:
stosunkowo duże rozproszenie punktów obsługi klientów,
koncentracja usług finansowych w tzw. centrach bankowych.
W pierwszym przypadku obsługa odnosi się przede wszystkim do klientów indywidualnych i standardowych usług finansowych. Jej wyrazem jest relatywnie duża
8. Polityka lokalizacji&lt;/&gt;<br>Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie terytorialnego zakresu działania banku, wybór konkretnego miejsca jego lokalizacji i ustalenie nakładów niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności.<br>Możemy tu mieć do czynienia z dwoma przypadkami:<br>rozszerzeniem działalności już funkcjonującego banku poprzez otwarcie nowego oddziału,<br>utworzeniem nowego banku.<br>W efekcie tych działań spotkać się można z dwoma przeciwstawnymi zjawiskami w kanałach dystrybucji usług bankowych:<br>stosunkowo duże rozproszenie punktów obsługi klientów,<br>koncentracja usług finansowych w tzw. centrach bankowych.<br>W pierwszym przypadku obsługa odnosi się przede wszystkim do klientów indywidualnych i standardowych usług finansowych. Jej wyrazem jest relatywnie duża
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego