nowym flakonie i w nowej otoczce ideologicznej. Zapach ma się kojarzyć z nowoczesną metropolią, która najlepiej - zdaniem producenta - oddaje ducha tych perfum. Mężczyzna Vetivera potrafi odnaleźć się w miejskiej dżungli, zachowując swoją odrębność i styl. Flakon, wykonany z solidnego szkła, odznacza się czystością linii i "konkretnym, męskim profilem", jest połączeniem nowoczesności i tradycji. Kampanię reklamową Vetivera przygotował znakomity fotograf Peter Lindbergh, który za miejsce swoich sesji zdjęciowych, z udziałem modela Norberta Michalke, wybrał Nowy Jork - miasto dla facetów z charakterem.</><br><br><br><br><br><div type="art"><tit>Przygoda: Męski sprawdzian</><br><tit>Szkoła przetrwania</><br><br>Ekstremalne przeżycia, niekoniecznie w związku z pornografią, są zawsze w cenie. Uczestnikom tegorocznego Marlboro Adventure Team