Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
zasięg. Polskie Linie Lotnicze LOT sponsorowały festiwale Jazz Jamboree i Warszawską Jesień, patronują krajowym wystawom najsłynniejszych artystów: Andy'ego Warhola i Salvadora Dalego. LOT był także obecny na festiwalach muzyki Ludwika van Beethovena oraz Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. - Jako firma reprezentujemy Polskę za granicą, a to zobowiązuje. Dlatego staramy się być obecni na prestiżowych imprezach, propagujących piękno, elegancję, energię i zaangażowanie - wyjaśnia Andrzej Wysocki, dyrektor biura promocji, reklamy i public relations PLL LOT. Ekonomiści twierdzą, że przykład tego przedsiębiorstwa jest symptomatyczny. - Firma niewiele korzyści odniosłaby z reklamy telewizyjnej czy radiowej - mówi Bohdan Wyżnikiewicz. Decydując się na rolę mecenasa, zdobywa zaufanie klientów. Podobne
zasięg. Polskie Linie Lotnicze LOT sponsorowały festiwale Jazz Jamboree i Warszawską Jesień, patronują krajowym wystawom najsłynniejszych artystów: Andy'ego Warhola i Salvadora Dalego. LOT był także obecny na festiwalach muzyki Ludwika van Beethovena oraz Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. - Jako firma reprezentujemy Polskę za granicą, a to zobowiązuje. Dlatego staramy się być obecni na prestiżowych imprezach, propagujących piękno, elegancję, energię i zaangażowanie - wyjaśnia Andrzej Wysocki, dyrektor biura promocji, reklamy i <foreign>public relations</> PLL LOT. Ekonomiści twierdzą, że przykład tego przedsiębiorstwa jest symptomatyczny. - Firma niewiele korzyści odniosłaby z reklamy telewizyjnej czy radiowej - mówi Bohdan Wyżnikiewicz. Decydując się na rolę mecenasa, zdobywa zaufanie klientów. Podobne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego