Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
na słodko i na ostro", bo tu "koniecznie trzeba przyjść na naleśniki".
KARCZMA BAJKA
"Wystrój góralski, czyli drewno wszędzie", oryginalne lampy "z wydrążonych pieńków", czyli schab nadziewany papryką, pieczarkami i serem", "na rozgrzanie - kwaśnica". "Nie ma góralskiej muzyki, tylko radio w tle", "spokojne miejsce", "rzadko coś się dzieje". Generalnie "na obiad, ale i na piwo".
META
"Restauracja pod wyciągiem", "na obiad na nartach albo na grzańca", bo można zjechać na nartach prawie pod same drzwi. "Świetnie położony, piękny budynek, ładne widoki". Trzeba uważać, bo "raczej nietanio", ale można wypatrzyć w karcie "dobre pierogi za 8 zł". "Kelnerzy w kamizelkach, ale obsługują
na słodko i na ostro", bo tu "koniecznie trzeba przyjść na naleśniki".<br>KARCZMA BAJKA &lt;gap&gt;<br>"Wystrój góralski, czyli drewno wszędzie", oryginalne lampy "z wydrążonych pieńków", czyli schab nadziewany papryką, pieczarkami i serem", "na rozgrzanie - kwaśnica". "Nie ma góralskiej muzyki, tylko radio w tle", "spokojne miejsce", "rzadko coś się dzieje". Generalnie "na obiad, ale i na piwo".<br>META &lt;gap&gt;<br>"Restauracja pod wyciągiem", "na obiad na nartach albo na grzańca", bo można zjechać na nartach prawie pod same drzwi. "Świetnie położony, piękny budynek, ładne widoki". Trzeba uważać, bo "raczej nietanio", ale można wypatrzyć w karcie "dobre pierogi za 8 zł". "Kelnerzy w kamizelkach, ale obsługują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego