Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Wrocławska
Nr: 8.01
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1999
człowieka, już było gwałtem zadanym naturze. Mamy miejską cywilizację - obwodnica jest niezbędna - tłumaczył prof. Tadeusz Zipser, uznany urbanista. - Ruch ciężkich samochodów we Wrocławiu jest znacznym utrudnieniem. - Obwodnica podzieli miasto na pół. Korytarz autostradowy ma 100 metrów szerokości. Nie wierzę, że powstanie pas zieleni oddzielający ruchliwą drogę od osiedli. To tylko obiecanki - denerwuje się prof. Bogusław Banaszak, prezes Stowarzyszenia Ekologicznego "Wrocław". Pojawił się zarzut, że plan powstania obwodnicy tak zlokalizowanej, jest sprzeczny z obowiązującymi przepisami. - Wszystko jest zgodne z prawem. Naczelny Sąd Administracyjny oddalił zarzuty organizacji ekologicznej - wyjaśnia Grzegorz Roman, dyrektor Biura Rozwoju Wrocławia, radny Powiatu Wrocławskiego. - Kiedy rozpocznie się budowa, jeszcze
człowieka, już było gwałtem zadanym naturze. Mamy miejską cywilizację - obwodnica jest niezbędna - tłumaczył prof. Tadeusz Zipser, uznany urbanista. - Ruch ciężkich samochodów we Wrocławiu jest znacznym utrudnieniem. - Obwodnica podzieli miasto na pół. Korytarz autostradowy ma 100 metrów szerokości. Nie wierzę, że powstanie pas zieleni oddzielający ruchliwą drogę od osiedli. To tylko obiecanki - denerwuje się prof. Bogusław Banaszak, prezes Stowarzyszenia Ekologicznego "Wrocław". Pojawił się zarzut, że plan powstania obwodnicy tak zlokalizowanej, jest sprzeczny z obowiązującymi przepisami. - Wszystko jest zgodne z prawem. Naczelny Sąd Administracyjny oddalił zarzuty organizacji ekologicznej - wyjaśnia Grzegorz Roman, dyrektor Biura Rozwoju Wrocławia, radny Powiatu Wrocławskiego. - Kiedy rozpocznie się budowa, jeszcze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego