Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowego i jego ekspozycji, uprzednimi postawami i stosunkiem odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowej, a także liczbą poprzednich ekspozycji komunikatu i ich skutkiem. Czynniki o charakterze indywidualnym, związane z odbiorcą, mają znaczenie drugorzędne z uwagi na dobór grupy docelowej odbiorców komunikatu. Kryteria tego doboru oparte są na uprzednich postawach wobec reklamowanych obiektów oraz wynikają z nadrzędnych założeń strategicznych.
SYTUACYJNE UWARUNKOWANIA ODBIORU WIADOMOŚCI REKLAMOWEJ
Czynniki sytuacyjne stanowią jeden z podstawowych modyfikatorów procesów orientacyjnych. W odniesieniu do procesu reklamy ich wpływ jest szczególnie silny, przede wszystkim w trakcie początkowych ekspozycji komunikatu, i ma charakter zakłócający. Podczas ekspozycji końcowych sytuacyjne zakłócenia odbioru wiadomości kompensowane są
reklamowego i jego ekspozycji, uprzednimi postawami i stosunkiem odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowej, a także liczbą poprzednich ekspozycji komunikatu i ich skutkiem. Czynniki o charakterze indywidualnym, związane z odbiorcą, mają znaczenie drugorzędne z uwagi na dobór grupy docelowej odbiorców komunikatu. Kryteria tego doboru oparte są na uprzednich postawach wobec reklamowanych obiektów oraz wynikają z nadrzędnych założeń strategicznych. <br>&lt;tit&gt;SYTUACYJNE UWARUNKOWANIA ODBIORU WIADOMOŚCI REKLAMOWEJ&lt;/&gt;<br>Czynniki sytuacyjne stanowią jeden z podstawowych modyfikatorów procesów orientacyjnych. W odniesieniu do procesu reklamy ich wpływ jest szczególnie silny, przede wszystkim w trakcie początkowych ekspozycji komunikatu, i ma charakter zakłócający. Podczas ekspozycji końcowych sytuacyjne zakłócenia odbioru wiadomości kompensowane są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego