Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 23.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
o to chodzi. Oczywiście dzieciom słabszym staramy się pomóc. Przeważnie zaniżamy wtedy poprzeczkę, by dziecko mogło pracować we własnym tempie. Zgodzi się pani, że dyslektyk np. wymaga innego traktowania. Jeżeli mimo wszystko dziecko nie daje sobie rady, próbujemy konsultacji z rodzicami. Kiedy nie ma innego wyjścia, wyrzucamy ucznia, by nie obniżał poziomu. - Czy nie macie Państwo kłopotów ze sprzętem? To nie jest najważniejsze, chociaż przydatne. Największą rolę w każdej szkole odgrywają nauczyciele. Od nich zależy najwięcej. Muszą być przyjaźni dzieciom, mieć dar przekazywania wiedzy, powinni także zaszczepić w uczniach chęć nauki. Ponadto uczniowie także cenią sobie otwartość dorosłego, muszą wiedzieć, że
o to chodzi. Oczywiście dzieciom słabszym staramy się pomóc. Przeważnie zaniżamy wtedy poprzeczkę, by dziecko mogło pracować we własnym tempie. Zgodzi się pani, że dyslektyk np. wymaga innego traktowania. Jeżeli mimo wszystko dziecko nie daje sobie rady, próbujemy konsultacji z rodzicami. Kiedy nie ma innego wyjścia, wyrzucamy ucznia, by nie obniżał poziomu. - Czy nie macie Państwo kłopotów ze sprzętem? To nie jest najważniejsze, chociaż przydatne. Największą rolę w każdej szkole odgrywają nauczyciele. Od nich zależy najwięcej. Muszą być przyjaźni dzieciom, mieć dar przekazywania wiedzy, powinni także zaszczepić w uczniach chęć nauki. Ponadto uczniowie także cenią sobie otwartość dorosłego, muszą wiedzieć, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego