Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman".
OBRAZ PRODUKTU - POZIOM MOTYWACYJNY
Uzyskany potencjalny obraz produktu złożony jest z elementów, które dla odbiorcy mają różny stopień istotności. Określenie siły preferencji poszczególnych elementów oraz ich natężenia uzyskuje się na podstawie badań ilościowych. Oprócz oceny istotności elementów obrazu produktu dla odbiorcy ważny jest sposób, w jaki ona powstaje. Dla określenia wpływu sposobu osiągania określonego motywu na procesy percepcji oraz komunikacji warto przytoczyć klasyczne badanie La Pierre'a. Przeprowadził on eksperyment w warunkach naturalnych, zatrzymując się w hotelach, gdzie Amerykanie chińskiego pochodzenia prosili o wynajęcie pokoju. Kiedy hotel dysponował wolnymi
kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman". <br>&lt;tit&gt;OBRAZ PRODUKTU - POZIOM MOTYWACYJNY&lt;/&gt; <br>Uzyskany potencjalny obraz produktu złożony jest z elementów, które dla odbiorcy mają różny stopień istotności. Określenie siły preferencji poszczególnych elementów oraz ich natężenia uzyskuje się na podstawie badań ilościowych. Oprócz oceny istotności elementów obrazu produktu dla odbiorcy ważny jest sposób, w jaki ona powstaje. Dla określenia wpływu sposobu osiągania określonego motywu na procesy percepcji oraz komunikacji warto przytoczyć klasyczne badanie La Pierre'a. Przeprowadził on eksperyment w warunkach naturalnych, zatrzymując się w hotelach, gdzie Amerykanie chińskiego pochodzenia prosili o wynajęcie pokoju. Kiedy hotel dysponował wolnymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego