Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
około 7 litrów na 100 km. W trakcie układania się mechaniki wartość ta wzrosła do zastraszających 10 litrów. Obecnie oscyluje wokół 7,5 litra. niewielki wzrost zużycia można zrzucić na karby zwiększonego wysilenia silnika.
Wnioski
Przeprowadzony tuning zagwarantował końcowy sukces. poprawa charakterystyki pracy silnika, wzrost mocy maksymalnej i maks. momentu obrotowego pozwoliły zdecydowanie poprawić osiągi. Próba porównawcza wykazała wyższość wykazała wyższość testowego Malucha nad seryjnym CC 700! Czy wynik ostateczny 29 KM wymagał aż tak poważnej ingerencji w silnik? Nie brak głosów, iż. podobne wartości mocy można uzyskać bez wymiany wałka rozrządu. w przyszłości wykonamy kolejny test, po którym będziemy znać
około 7 litrów na 100 km. W trakcie układania się mechaniki wartość ta wzrosła do zastraszających 10 litrów. Obecnie oscyluje wokół 7,5 litra. niewielki wzrost zużycia można zrzucić na karby zwiększonego wysilenia silnika. &lt;/&gt;<br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Wnioski&lt;/&gt; <br>Przeprowadzony &lt;orig&gt;tuning&lt;/&gt; zagwarantował końcowy sukces. poprawa charakterystyki pracy silnika, wzrost mocy maksymalnej i maks. momentu obrotowego pozwoliły zdecydowanie poprawić osiągi. Próba porównawcza wykazała wyższość wykazała wyższość testowego Malucha nad seryjnym CC 700! Czy wynik ostateczny 29 KM wymagał aż tak poważnej ingerencji w silnik? Nie brak głosów, iż. podobne wartości mocy można uzyskać bez wymiany wałka rozrządu. w przyszłości wykonamy kolejny test, po którym będziemy znać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego