Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
jazdy. Zmiany charakterystyki umożliwia kalibrowany rowek w rurze amortyzatora, umieszczony w obrębie neutralnego położenia tłoka. Na ilustracji przedstawiono działanie tego niezwykle prostego technicznie, a wyrafinowanego funkcjonalnie rozwiązania. Mała amplituda pracy tłoka - małe wychylenia zawieszenia - powoduje, że przez dodatkowy kanalik płyn hydrauliczny przepływa swobodnie, amortyzator jest "miękki". Gdy tłok wyjdzie poza obszar z rowkiem, przepływ oleju jest znacznie utrudniony i możliwy tylko poprzez zaworki tłoka - amortyzator szybko staje się "twardy".
Amortyzatory SENSATRAC znacznie poprawiają komfort i bezpieczeństwo jazdy, szczególnie na drogach o złej nawierzchni, przy przejeżdżaniu kałuż, gwałtownym hamowaniu i szybkim pokonywaniu ciasnych zakrętów. Nowe rozwiązanie przygotowano dla ponad 500 typów samochodów
jazdy. Zmiany charakterystyki umożliwia kalibrowany rowek w rurze amortyzatora, umieszczony w obrębie neutralnego położenia tłoka. Na ilustracji przedstawiono działanie tego niezwykle prostego technicznie, a wyrafinowanego funkcjonalnie rozwiązania. Mała amplituda pracy tłoka - małe wychylenia zawieszenia - powoduje, że przez dodatkowy kanalik płyn hydrauliczny przepływa swobodnie, amortyzator jest "miękki". Gdy tłok wyjdzie poza obszar z rowkiem, przepływ oleju jest znacznie utrudniony i możliwy tylko poprzez zaworki tłoka - amortyzator szybko staje się "twardy".<br>Amortyzatory SENSATRAC znacznie poprawiają komfort i bezpieczeństwo jazdy, szczególnie na drogach o złej nawierzchni, przy przejeżdżaniu kałuż, gwałtownym hamowaniu i szybkim pokonywaniu ciasnych zakrętów. Nowe rozwiązanie przygotowano dla ponad 500 typów samochodów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego