Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.26 (21)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wyświetlania numeru. Ale rachunki za nią muszę płacić - skarży się pani Ewa z Warszawy.

Fakt: Nasza Czytelniczka zleciła TP SA uruchomienie funkcji CLIP - identyfikacji numeru dzwoniącego.
- Nikt mi nie powiedział, że przy łączu radiowym CLIP nie działa. W grudniu usługa miała być anulowana, ale w styczniu dostałam za nią rachunek - oburza się pani Ewa.
- Poza tym aparat stale się psuje - skarży się nasza Czytelniczka. - Mąż prowadzi firmę budowlaną i traci klientów.
Dlatego pani Godlewska od lutego 2002 roku prosiła TP SA o podłączenie tradycyjnej linii kablowej. - Słyszałam, że nie ma takiej możliwości, a tymczasem sąsiadowi taką linię założyli.
Poprosiliśmy Telekomunikację o wyjaśnienie
wyświetlania numeru. Ale rachunki za nią muszę płacić&lt;/&gt; - skarży się pani Ewa z Warszawy.<br><br>Fakt: Nasza Czytelniczka zleciła TP SA uruchomienie funkcji CLIP - identyfikacji numeru dzwoniącego.<br>&lt;q&gt;- Nikt mi nie powiedział, że przy łączu radiowym CLIP nie działa. W grudniu usługa miała być anulowana, ale w styczniu dostałam za nią rachunek&lt;/&gt; - oburza się pani Ewa.<br>&lt;q&gt;- Poza tym aparat stale się psuje&lt;/&gt; - skarży się nasza Czytelniczka. &lt;q&gt;- Mąż prowadzi firmę budowlaną i traci klientów.&lt;/&gt;<br>Dlatego pani Godlewska od lutego 2002 roku prosiła TP SA o podłączenie tradycyjnej linii kablowej. &lt;q&gt;- Słyszałam, że nie ma takiej możliwości, a tymczasem sąsiadowi taką linię założyli.&lt;/&gt;<br>Poprosiliśmy Telekomunikację o wyjaśnienie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego