Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
motywów, istotnych dla oceny produktu i postawy wobec niego.
W dążeniu do wykorzystania w tworzonych komunikatach argumentów odnoszących się do preferowanych motywów, przy równoczesnym zachowaniu elastyczności percepcji formy i treści wiadomości, warto odwołać się nie tyle do natężenia preferencji wobec konkretnych elementów obrazu produktu, ale do sposobu, w jaki powstaje ocena. Większość nas ceni sobie szczęście i miłość. Aby stworzyć komunikaty odnoszące się do tego faktu, różniące się przy tym argumentacją, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, co powoduje, że wartości szczęścia i miłości są tak istotne. Jest to więc pytanie o sposób wartościowania lub sposób tworzenia oceny, a nie efekt tego
motywów, istotnych dla oceny produktu i postawy wobec niego. <br>W dążeniu do wykorzystania w tworzonych komunikatach argumentów odnoszących się do preferowanych motywów, przy równoczesnym zachowaniu elastyczności percepcji formy i treści wiadomości, warto odwołać się nie tyle do natężenia preferencji wobec konkretnych elementów obrazu produktu, ale do sposobu, w jaki powstaje ocena. Większość nas ceni sobie szczęście i miłość. Aby stworzyć komunikaty odnoszące się do tego faktu, różniące się przy tym argumentacją, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, co powoduje, że wartości szczęścia i miłości są tak istotne. Jest to więc pytanie o sposób wartościowania lub sposób tworzenia oceny, a nie efekt tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego