Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
sposób najlepsze praktyki w administracji - mówi Leszek Mellibruda z Urzędu Służby Cywilnej. - Szefowie urzędów, wypełniając konkursowe ankiety, muszą się zastanowić, czego jeszcze brakuje, by prowadzona przez nich instytucja była rzeczywiście przyjazna obywatelowi - dodaje.
W tym roku do konkursu zgłosiły się urzędy skarbowe, komendy policji, urzędy statystyczne i urzędy wojewódzkie. Oddzielnie oceniane są instytucje małe i duże. W ankietach przesyłanych do urzędów są pytania m.in. o to, czy starają się one o certyfikaty jakości, czy są przygotowane informatory dla klientów, czy pracownicy noszą identyfikatory.
Sprawdza się też czy są udogodnienia dla niepełnosprawnych i możliwości telefonicznego załatwiania spraw. Potem do każdej instytucji
sposób najlepsze praktyki w administracji - mówi &lt;name type="person"&gt;Leszek Mellibruda&lt;/&gt; z &lt;name type="org"&gt;Urzędu Służby Cywilnej&lt;/&gt;. - Szefowie urzędów, wypełniając konkursowe ankiety, muszą się zastanowić, czego jeszcze brakuje, by prowadzona przez nich instytucja była rzeczywiście przyjazna obywatelowi - dodaje.<br>W tym roku do konkursu zgłosiły się urzędy skarbowe, komendy policji, urzędy statystyczne i urzędy wojewódzkie. Oddzielnie oceniane są instytucje małe i duże. W ankietach przesyłanych do urzędów są pytania m.in. o to, czy starają się one o certyfikaty jakości, czy są przygotowane informatory dla klientów, czy pracownicy noszą identyfikatory.<br>Sprawdza się też czy są udogodnienia dla niepełnosprawnych i możliwości telefonicznego załatwiania spraw. Potem do każdej instytucji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego