Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
pieniędzmi, co jest istotą przyjazności oferty dla klientów.
"Pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. W ramach programu gromadzona jest wiedza o wartościowych praktykach i inicjatywach w tym zakresie" - mówią organizatorzy konkursu. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu obsługi klienta. Audyt przeprowadziły firmy TNS/OBOP oraz Communication One Consulting.
Patronat nad Programem Firma Przyjazna Klientowi objęła minister ds. europejskich Danuta Hubner.
Laureat Programu 2003 Firma Przyjazna Klientowi
Nagroda jest kolejnym wyróżnieniem dla Inteligo za wysoką jakość obsługi klienta. W 2002
pieniędzmi, co jest istotą przyjazności oferty dla klientów.<br>"Pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. W ramach programu gromadzona jest wiedza o wartościowych praktykach i inicjatywach w tym zakresie" - mówią organizatorzy konkursu. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu obsługi klienta. Audyt przeprowadziły firmy TNS/OBOP oraz Communication One Consulting.<br>Patronat nad Programem Firma Przyjazna Klientowi objęła minister ds. europejskich Danuta Hubner.<br>Laureat Programu 2003 Firma Przyjazna Klientowi<br>Nagroda jest kolejnym wyróżnieniem dla &lt;name type="prod"&gt;Inteligo&lt;/&gt; za wysoką jakość obsługi klienta. W 2002
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego