Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zagrożeniami stwarzanymi przez otoczenie. Jest ona znana pod określeniem SWOT: S - strenghts (silne strony), W - weaknesses (słabości), O - opportunities (okazje zewnętrzne), T - threats (zagrożenia).
W celu określenia atutów i słabości przedsiębiorstwa wykorzystuje się informacje na temat czynników, o których była już mowa w kontekście macierzy McKinseya, a więc dokonuje się oceny zasobów rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, wpływających na sprawność działania przedsiębiorstwa w sferze produkcji, marketingu i finansów i innych jego funkcji.
Czynniki wpływające na pozycję przedsiębiorstwa na rynku przedstawione wg metody SWOT ukazuje tabl.32.
Wykorzystanie metody SWOT polega na dokonaniu 7 kroków, przy czym pierwsze cztery należą do etapu
zagrożeniami stwarzanymi przez otoczenie. Jest ona znana pod określeniem SWOT: S - strenghts (silne strony), W - weaknesses (słabości), O - opportunities (okazje zewnętrzne), T - threats (zagrożenia).<br>W celu określenia atutów i słabości przedsiębiorstwa wykorzystuje się informacje na temat czynników, o których była już mowa w kontekście macierzy McKinseya, a więc dokonuje się oceny zasobów rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, wpływających na sprawność działania przedsiębiorstwa w sferze produkcji, marketingu i finansów i innych jego funkcji.<br>Czynniki wpływające na pozycję przedsiębiorstwa na rynku przedstawione wg metody SWOT ukazuje tabl.32.<br>Wykorzystanie metody SWOT polega na dokonaniu 7 kroków, przy czym pierwsze cztery należą do etapu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego