Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości o prostej konstrukcji i wnoszących niewiele informacji. Niepewność odnosi się wtedy nie tyle do samej wiadomości, ale do przyczyn jej nadania.
Niepewność odbiorcy może także wynikać z faktu, że wiadomość ma wiele desygnatów oraz wynikającego stąd dla odbiorcy problemu z oceną ich ważności. W przypadku silnej motywacji u odbiorcy, wybiera on z reguły główny desygnat wiadomości. Przy słabszej motywacji prawidłowość ta nie występuje. Wybór desygnatu przetwarzanego przez odbiorcę jest wynikiem konstrukcji wiadomości oraz stanu motywacyjnego odbiorcy. Wybierany jest ten desygnat, który najskuteczniej redukuje niepewność odbiorcy.
Osoba interesująca się
on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości o prostej konstrukcji i wnoszących niewiele informacji. Niepewność odnosi się wtedy nie tyle do samej wiadomości, ale do przyczyn jej nadania. <br>Niepewność odbiorcy może także wynikać z faktu, że wiadomość ma wiele desygnatów oraz wynikającego stąd dla odbiorcy problemu z oceną ich ważności. W przypadku silnej motywacji u odbiorcy, wybiera on z reguły główny desygnat wiadomości. Przy słabszej motywacji prawidłowość ta nie występuje. Wybór desygnatu przetwarzanego przez odbiorcę jest wynikiem konstrukcji wiadomości oraz stanu motywacyjnego odbiorcy. Wybierany jest ten desygnat, który najskuteczniej redukuje niepewność odbiorcy. <br>Osoba interesująca się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego