Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
wypełnioną urobkiem, J2 masowy moment bezwładności nadwozia koparki wraz z osprzętem i łyżką pustą.
Po zróżniczkowaniu wyrażenia (11.30) względem 2 i po przyrównaniu otrzymanego rezultatu różniczkowania do zera, wyznacza się prędkość obrotową nadwozia T, przy której całkowity czas obrotu jest najmniejszy. Uzyskana zależność ma następującą postać:

Jeśli hamowanie nadwozia odbywa się jedynie za pomocą silnika hydraulicznego, współpracującego z zaworem krzyżowym (rys. 11.3), to moment napędowy MS1 i moment hamowania MH są określone przez zależności

gdzie MS moment napędowy rozwijany przez silnik mechanizmu obrotu, sprawność ogólna mechanizmu obrotu, S prędkość kątowa silnika mechanizmu obrotu, iM przełożenie całkowite mechanizmu obrotu według (11
wypełnioną urobkiem, J2 masowy moment bezwładności nadwozia koparki wraz z osprzętem i łyżką pustą.<br>Po zróżniczkowaniu wyrażenia (11.30) względem 2 i po przyrównaniu otrzymanego rezultatu różniczkowania do zera, wyznacza się prędkość obrotową nadwozia T, przy której całkowity czas obrotu jest najmniejszy. Uzyskana zależność ma następującą postać:<br>&lt;gap&gt;<br>Jeśli hamowanie nadwozia odbywa się jedynie za pomocą silnika hydraulicznego, współpracującego z zaworem krzyżowym (rys. 11.3), to moment napędowy MS1 i moment hamowania MH są określone przez zależności<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie MS moment napędowy rozwijany przez silnik mechanizmu obrotu, sprawność ogólna mechanizmu obrotu, S prędkość kątowa silnika mechanizmu obrotu, iM przełożenie całkowite mechanizmu obrotu według (11
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego