Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości ukazywania się treści reklamowych. Jak wynika z cytowanego badania w czasie meczu piłkarskiego w RFN każda plansza reklamowa umieszczona na stadionie pojawia się na ekranie telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w
sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości ukazywania się treści reklamowych. Jak wynika z cytowanego badania w czasie meczu piłkarskiego w RFN każda <page nr=27> plansza reklamowa umieszczona na stadionie pojawia się na ekranie telewizyjnym przeciętnie 30 razy. Czas eksponowania poszczególnej planszy w telewizji zależy przede wszystkim od tego, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego