Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sprzedawaniu produktów pod różnymi własnymi markami, np. grupa produktów pod marką NescafeM oraz KitKat i Crunch.
Realizacja tej strategii jest możliwa dzięki precyzyjnemu określeniu jej zasad, co zostało dokonane przez kierownictwo firmy w trzech dokumentach, nazywanych tryptykiem zasad strategii markowej: dokument określający strategię - zawiera historię marki i zakres jej stosowania odnośnie do różnicy produktów; określa się, jakie produkty mogą być pod tą marką sprzedawane, podstawowe, stałe elementy wizualne marki, znak gwarancyjny firmy NestleM - został on wprowadzony pod koniec 1991r. i stanowi dodatkowy element wpływający na nabywców i zmniejszający ich ryzyko rynkowe. Już samo oznakowanie produktu pełni, jak wiadomo, funkcję gwarantowania jakości, jednak
sprzedawaniu produktów pod różnymi własnymi markami, np. grupa produktów pod marką NescafeM oraz KitKat i Crunch.<br>Realizacja tej strategii jest możliwa dzięki precyzyjnemu określeniu jej zasad, co zostało dokonane przez kierownictwo firmy w trzech dokumentach, nazywanych tryptykiem zasad strategii markowej: dokument określający strategię - zawiera historię marki i zakres jej stosowania odnośnie do różnicy produktów; określa się, jakie produkty mogą być pod tą marką sprzedawane, podstawowe, stałe elementy wizualne marki, znak gwarancyjny firmy NestleM - został on wprowadzony pod koniec 1991r. i stanowi dodatkowy element wpływający na nabywców i zmniejszający ich ryzyko rynkowe. Już samo oznakowanie produktu pełni, jak wiadomo, funkcję gwarantowania jakości, jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego