Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
banki uniwersalne i banki wyspecjalizowane. Banki uniwersalne prowadzą obsługę klientów w możliwie najszerszym zakresie, natomiast banki wyspecjalizowane zajmują się obsługą finansową wybranych dziedzin działalności gospodarczej. Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji banku uniwersalnego, należy więc brać pod uwagę konieczność posiadania odpowiednio wyposażonej hali bankowej, nowoczesnych urządzeń samoobsługowych dostępnych dla klientów indywidualnych, odpowiednich pomieszczeń na gromadzone depozyty, skrytek dla klientów itp. Konieczne jest więc posiadanie odpowiedniego budynku lub nawet kompleksu budynków. Istotne znaczenie ma też czas pracy banku, dostosowany do czasu pracy klientów, oraz odległość banku od głównych skupisk zamieszkania i miejsc pracy klientów. Czynnik ten nie odgrywa tak istotnej roli w przypadku
banki uniwersalne i banki wyspecjalizowane. Banki uniwersalne prowadzą obsługę klientów w możliwie najszerszym zakresie, natomiast banki wyspecjalizowane zajmują się obsługą finansową wybranych dziedzin działalności gospodarczej. Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji banku uniwersalnego, należy więc brać pod uwagę konieczność posiadania odpowiednio wyposażonej hali bankowej, nowoczesnych urządzeń samoobsługowych dostępnych dla klientów indywidualnych, odpowiednich pomieszczeń na gromadzone depozyty, skrytek dla klientów itp. Konieczne jest więc posiadanie odpowiedniego budynku lub nawet kompleksu budynków. Istotne znaczenie ma też czas pracy banku, dostosowany do czasu pracy klientów, oraz odległość banku od głównych skupisk zamieszkania i miejsc pracy klientów. Czynnik ten nie odgrywa tak istotnej roli w przypadku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego