Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach i różnej skłonności nabywców do płacenia zróżnicowanych cen. Mogą oni bowiem charakteryzować się różną cenową elastycznością popytu. Celowe jest więc stosowanie rynkowej metody ustalania ceny zorientowanej na nabywców. Podtrzymywanie wysokiej ceny na rynku konkretnego kraju Unii Europejskiej może być możliwe dzięki odpowiedniej strategii markowej, podkreślającej ekskluzywność produktu i jego image oraz odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji sprzyjających utrzymywaniu takiego właśnie obrazu firmy i jej produktów. Można także manewrować zmiennymi czynnikami wpływającymi na poziom cen, jakimi są zróżnicowane opusty cenowe i warunki kredytowe, dostosowane do lokalnych zwyczajów i możliwości.
Podsumowaniem czynników wpływających na różnicowanie
być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach i różnej skłonności nabywców do płacenia zróżnicowanych cen. Mogą oni bowiem charakteryzować się różną cenową elastycznością popytu. Celowe jest więc stosowanie rynkowej metody ustalania ceny zorientowanej na nabywców. Podtrzymywanie wysokiej ceny na rynku konkretnego kraju Unii Europejskiej może być możliwe dzięki odpowiedniej strategii markowej, podkreślającej ekskluzywność produktu i jego image oraz odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji sprzyjających utrzymywaniu takiego właśnie obrazu firmy i jej produktów. Można także manewrować zmiennymi czynnikami wpływającymi na poziom cen, jakimi są zróżnicowane opusty cenowe i warunki kredytowe, dostosowane do lokalnych zwyczajów i możliwości.<br>Podsumowaniem czynników wpływających na różnicowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego