Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2003
Konsultantki.
1
Z każdym Klientem obejrzyj cały Katalog, odpowiedz na wszystkie jego pytania i wyjaśnij skład i zalety interesujących dla niego kosmetyków.
2
Wykorzystaj wiedzę zdobytą na szkoleniach kosmetycznych organizowanych przez Avon. Jeśli czegoś nie wiesz, skontaktuj się ze swoim Koordynatorem lub Okręgową Kierowniczką Sprzedaży. Nie pozostawiaj pytań Klienta bez odpowiedzi.
Zastanów się, które oferty najlepiej pasują do zbliżających się świąt (np. Dzień Matki)
3
Przemyśl, które oferty chcesz wskazać konkretnej osobie.
Dla nowych Klientów idealne są oferty premiowane prezentami lub oferty typu "kup 2 w cenie 1". Znasz swoich Klientów, prowadzisz ich karty, zapamiętuj więc, co który z nich lubi
Konsultantki.<br>1<br>Z każdym Klientem obejrzyj cały Katalog, odpowiedz na wszystkie jego pytania i wyjaśnij skład i zalety interesujących dla niego kosmetyków.<br>2<br>Wykorzystaj wiedzę zdobytą na szkoleniach kosmetycznych organizowanych przez &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt;. Jeśli czegoś nie wiesz, skontaktuj się ze swoim Koordynatorem lub Okręgową Kierowniczką Sprzedaży. Nie pozostawiaj pytań Klienta bez odpowiedzi.<br>Zastanów się, które oferty najlepiej pasują do zbliżających się świąt (np. Dzień Matki)<br>3<br>Przemyśl, które oferty chcesz wskazać konkretnej osobie.<br>Dla nowych Klientów idealne są oferty premiowane prezentami lub oferty typu "kup 2 w cenie 1". Znasz swoich Klientów, prowadzisz ich karty, zapamiętuj więc, co który z nich lubi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego