Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
po lokalach powstał na podstawie opinii kilkuset bywalców restauracji, pubów i kawiarni.

Ranking lokali Newsweeka, który trzymają Państwo w ręku, nie jest spisem wszystkich barów i restauracji w danym mieście. To przewodnik po miejscach, w których najchętniej ludzie bywają. Jak go stworzyliśmy? Do wspólnej zabawy zaprosiliśmy ponad 1200 osób, które odwiedzają lokale przynajmniej sześć razy w miesiącu czy to z racji obowiązków zawodowych, czy dla przyjemności. Zapytaliśmy je o wrażenia z niedawnych wizyt. Zebraliśmy w ten sposób ponad 8000 opinii o restauracjach, pubach i kawiarniach.
Na podstawie relacji naszych recenzentów powstały opisy poszczególnych lokali. Bardzo subiektywne, ale tym bardziej wiarygodne, bo
po lokalach powstał na podstawie opinii kilkuset bywalców restauracji, pubów i kawiarni.<br>&lt;gap&gt;<br>Ranking lokali &lt;tit&gt;Newsweeka&lt;/&gt;, który trzymają Państwo w ręku, nie jest spisem wszystkich barów i restauracji w danym mieście. To przewodnik po miejscach, w których najchętniej ludzie bywają. Jak go stworzyliśmy? Do wspólnej zabawy zaprosiliśmy ponad 1200 osób, które odwiedzają lokale przynajmniej sześć razy w miesiącu czy to z racji obowiązków zawodowych, czy dla przyjemności. Zapytaliśmy je o wrażenia z niedawnych wizyt. Zebraliśmy w ten sposób ponad 8000 opinii o restauracjach, pubach i kawiarniach.<br>Na podstawie relacji naszych recenzentów powstały opisy poszczególnych lokali. Bardzo subiektywne, ale tym bardziej wiarygodne, bo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego