Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne. Cechy strukturalne oraz jasno określone następstwa użycia w najwierniejszy sposób odwzorowuje tekst. Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w perspektywie czasowej. Zapis obrazu produktu, szczególnie przy jego dużej złożoności, ułatwia wykorzystywanie kontekstu wiadomości jako informacji znaczącej. Zabieg ten pozwala także na hierarchizację cech produktu.
O ile oś
na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne. Cechy strukturalne oraz jasno określone następstwa użycia w najwierniejszy sposób odwzorowuje tekst. Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w perspektywie czasowej. Zapis obrazu produktu, szczególnie przy jego dużej złożoności, ułatwia wykorzystywanie kontekstu wiadomości jako informacji znaczącej. Zabieg ten pozwala także na hierarchizację cech produktu. <br>O ile oś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego