Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rozrywkę i kulturę. Popyt na tego rodzaju produkty zwiększa się zwykle wraz ze wzrostem poziomu dochodów nabywców.
Omawiane dane dotyczyły całości 12 krajów Unii Europejskiej, natomiast dla kompletności analizy niezbędne jest scharakteryzowanie struktury konsumpcji w poszczególnych krajach UE. Pokazuje to tabl.17. Przedstawiona tu struktura konsumpcji w 12 krajach UE odzwierciedla zróżnicowane poziomy dochodów w tych krajach oraz niejednakowe preferencje nabywców. Widać tu prawidłowość, wskazującą na to, że w miarę wzrostu dochodów udział wydatków na żywność maleje. W Niemczech, Francji, Austrii i Belgii jest on znacznie niższy, niż w Grecji, Irlandii i Portugalii. Wskaźnik wydatków na czynsze, opał i energię jest
rozrywkę i kulturę. Popyt na tego rodzaju produkty zwiększa się zwykle wraz ze wzrostem poziomu dochodów nabywców.<br>Omawiane dane dotyczyły całości 12 krajów Unii Europejskiej, natomiast dla kompletności analizy niezbędne jest scharakteryzowanie struktury konsumpcji w poszczególnych krajach UE. Pokazuje to tabl.17. Przedstawiona tu struktura konsumpcji w 12 krajach UE odzwierciedla zróżnicowane poziomy dochodów w tych krajach oraz niejednakowe preferencje nabywców. Widać tu prawidłowość, wskazującą na to, że w miarę wzrostu dochodów udział wydatków na żywność maleje. W Niemczech, Francji, Austrii i Belgii jest on znacznie niższy, niż w Grecji, Irlandii i Portugalii. Wskaźnik wydatków na czynsze, opał i energię jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego