Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
własny asortyment produktów. Odnosi się to zwłaszcza do tradycyjnej oferty bankowej. Stąd właśnie stosowanie cen skimming na nowe produkty jest utrudnione i może być stosowane krótko. Banki mogą natomiast stosować ceny wysokie wtedy, gdy ich pozycja na rynku jest dominująca i brak jest zagrożeń ze strony konkurencyjnych instytucji finansowych.
Jeśli oferowana jest duża liczba produktów, to może okazać się, że niektóre z nich są wobec siebie konkurencyjne. Odnosi się zwłaszcza do produktów banku. Ustalenie prawidłowych relacji cen wymaga analizy zależności pomiędzy cenami poszczególnych produktów, określenia stopnia ich substytucyjności lub komplementarności oraz analizy kosztów każdego z produktów.

3.6.2. Elementy ceny
własny asortyment produktów. Odnosi się to zwłaszcza do tradycyjnej oferty bankowej. Stąd właśnie stosowanie cen &lt;foreign lang="eng"&gt;skimming&lt;/&gt; na nowe produkty jest utrudnione i może być stosowane krótko. Banki mogą natomiast stosować ceny wysokie wtedy, gdy ich pozycja na rynku jest dominująca i brak jest zagrożeń ze strony konkurencyjnych instytucji finansowych.<br>Jeśli oferowana jest duża liczba produktów, to może okazać się, że niektóre z nich są wobec siebie konkurencyjne. Odnosi się zwłaszcza do produktów banku. Ustalenie prawidłowych relacji cen wymaga analizy zależności pomiędzy cenami poszczególnych produktów, określenia stopnia ich substytucyjności lub komplementarności oraz analizy kosztów każdego z produktów.<br><br>&lt;tit1&gt;3.6.2. Elementy ceny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego