Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
współczynniki zależne od udziału samochodów ciężarowych, autobusów, skrętów prawych i lewych oraz stopnia wahania ruchu w krótkich przedziałach czasu.
Na początku jednak musimy się zdecydować która z linii na wykresie - wyróżnionych wartością "B" - odpowiada warunkom naszego skrzyżowania. "B" wyraża poziom swobody ruchu (procent faz w pełni wykorzystanych przez ruch do ogólnej liczby faz w godzinie). Wyliczenie dwóch krańcowych możliwości (swobody i wahania ruchu) daje wyniki różniące się od siebie ponad dwukrotnie w zakresie przepustowości skrzyżowania. Różnica ta ilustruje jak złe oszacowanie warunków i cech ruchu wpływać może na złą pracę skrzyżowania, na zły jego projekt - z czego wniosek o konieczności badań
współczynniki zależne od udziału samochodów ciężarowych, autobusów, skrętów prawych i lewych oraz stopnia wahania ruchu w krótkich przedziałach czasu.<br> Na początku jednak musimy się zdecydować która z linii na wykresie - wyróżnionych wartością "B" - odpowiada warunkom naszego skrzyżowania. "B" wyraża poziom swobody ruchu (procent faz w pełni wykorzystanych przez ruch do ogólnej liczby faz w godzinie). Wyliczenie dwóch krańcowych możliwości (swobody i wahania ruchu) daje wyniki różniące się od siebie ponad dwukrotnie w zakresie przepustowości skrzyżowania. Różnica ta ilustruje jak złe oszacowanie warunków i cech ruchu wpływać może na złą pracę skrzyżowania, na zły jego projekt - z czego wniosek o konieczności badań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego