Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
orientacji. Nie wychodzą próby wprowadzenia w życie kolejnych propozycji. Ktoś zwraca się do trenera:

U. Czy jesteś zadowolony z obserwacji?

T. Fala rośnie, załoga daje sobie radę.

Na zakończenie należy podkreślić, że interwencje trenera są naprawdę rzadkie. To, że zachęca on do konkretów, nie oznacza, że interweniuje w przypadku każdego ogólnika, który pada podczas sesji. Podobnie nie wymaga, aby każda informacja zwrotna zawierała uczucia. Trener stara się pomóc grupie, ale wyżej nad wszelką pomoc i korektę stawia to, do czego grupa dochodzi sama.

ROZDZIAŁ DZIESIĄTY

Charakterystyki wpływu sytuacji treningowej na uczestników

Oto cechy charakterystyczne wpływu treningu niedyrektywnego na uczestników:

1. Przyśpiesza
orientacji. Nie wychodzą próby wprowadzenia w życie kolejnych propozycji. Ktoś zwraca się do trenera:<br><br>U. Czy jesteś zadowolony z obserwacji?<br><br>T. Fala rośnie, załoga daje sobie radę.<br><br>Na zakończenie należy podkreślić, że interwencje trenera są naprawdę rzadkie. To, że zachęca on do konkretów, nie oznacza, że interweniuje w przypadku każdego ogólnika, który pada podczas sesji. Podobnie nie wymaga, aby każda informacja zwrotna zawierała uczucia. Trener stara się pomóc grupie, ale wyżej nad wszelką pomoc i korektę stawia to, do czego grupa dochodzi sama.<br><br>&lt;tit&gt;ROZDZIAŁ DZIESIĄTY<br><br>Charakterystyki wpływu sytuacji treningowej na uczestników&lt;/&gt;<br><br>Oto cechy charakterystyczne wpływu treningu niedyrektywnego na uczestników:<br><br>1. Przyśpiesza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego